Tisdag

Va ledig från skolan idag eftersom jag skulle till gymnasiemässan i Örebro med Amanda K, Matilda P och Sanna blev en ganska trevligt dag tillsammans med dom!
Vid 16-17tiden kom Mamma, Fredrik, Erik och Elin och hämtade mig i Örebro och då åkte vi vidare till Eskilstuna och kolla på trav. Diezel startade i första loppet så kollade bara på de sen gick vi och gosade lite med honom och så. Diezel låg tvåa fram till upploppet och slutade som sexa, han kämpade på riktigt bra våran lilla grabb!
Kom hem vid 21tiden tror jag, och då fixade jag med min dator som jag fick av Fredrik idag *AS NÖJD!*
Men nu ska jag plugga lite till till AM-kortet, sen sova.. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0