Skin, skin som den sol du är

Skola idag slutade klockan 10.00 och efter det åkte jag och mamma till Örebro och köpte skor, blev fyra par så mycket brukar jag aldrig hitta.. Sen när vi kom därifrån vid typ 14tiden släppte mamma av mig i stan så va jag med Matilda, Joppe, Nicklas, Jesus mfl. Åkte väl hem vid 17-18tiden och sen har jag pluggat, varit ute och ridit på Hoppsan för första gången, var också andra gången han hade någon på ryggen. Fyfan vilken duktig liten ponny jag har!
Nu ska jag städa lite på mitt rum, duscha och plugga lite tror jag sen blir det att försöka sova tidigt ikväll!
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer än, men får se imorgon..

Jag på min lilla Hoppsan och Fredrik som går brevid och håller i :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0