Rubrik

Är så jävla trött på allt just nu, alltså vissa människor förstår man säg ju absolut inte på...
Liksom hur kan vissa vara så jävla fake när man vet precis hur det ligger till, stör mig så innihelvete på det, fyfan så jävla vidrigt att inte kunna säga det till mig istället för till massa andra, usch!
Och liksom när folk vet hur det är och hur jag mår, ska dom väl fan inte hålla på som dom gör?
Jävla idioter alltså!

Ah, nu ska jag iallafall ut i mörkret och gå och rensa huvvet lite gran, känns som om det behövs.. Blir väl att gå några mil bara på brist på annat.. Har ju studiedag imorgon så behöver ju inte försöka sova inatt iallfall, för vet ju endå att det inte kommer gå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0