Om jag vetat då.. vad jag vet nu..

Lyckades somna vid 3tiden inatt, men vaknade vid 5igen och kunde absolut inte somna igen.. Blev att ligga och vänta på att klockan skulle bli 7 så att jag kunde gå upp till skolan, men orkade verkligen inte så mamma fick smsa anneli och säga att jag skulle va hemma istället.. Lyckades somna i ca 2timmar till, sen låg jag kvar i sängen och hade ingen lust med nånting.. Sitter fortf inlindad i mitt varma och sköna täcke och tänker men har förflyttat mig ner till tv:n så sitter och kollar barnprogram, vilket är det bästa!

Funderar på att ta på mig, sminka mig och gå ut och ta lite kort med hästarna?

Bloggar mer sen, kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0