Jag gjorde ALLT för dig, men fick ALDRIG nått tillbaka

Igår gick jag upp vid 6 sen vid 7-8 åkte vi till ullared.. Fanns inte direkt så mycket snygga kläder, men hittade massor med mysiga långärmader!
Köpte: mascara, foundation, hårspännen, hårsnoddar, örhängen, jacka, ett antal långärmader, vantar, halsduk, väska, skor pch så vidare.. Kom hem tidigare än vi trott så kom hem 21.30 och då duschade jag lite snabbt och tog på mig sen kom Matilda, Jesper och Putte och hämtade mig sen åkte vi in till stan och va med folk, trevligt! 
Idag har jag inte gjort nått speciellt varit i stan hela dagen med Adam och Tk, sen träffa vi Matilda, Robert och Pontus sen när Adam åkte hem va jag med Matilda, Robert och Pontus istället. Sen drog dom och jag och Matilda träffa Joppe, Nicklas och Jesus en stund sen vid 18-19tiden kom mamma och hämtade mig och nu har jag inte gjort nått speciellt..  

Så ser man ut just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0