Godnatt!

Nu ska jag ta av mig och skutta in i duschen och efter det ska jag krypa ner i min varma stora sköna säng, längtar liite faktiskt!
Nattorienteringen gick jätte bra, fast gick bara med Johan för Hannah skulle gå med Minna istället, så att hon slapp att gå själv. Va klara vid 21tiden ungefär och under tiden jag och Matilda väntade på skjuts hem åkte vi lite traktor med Jesper och Robert, trevligt!
Usch imorgon har vi två lektioner, känns så onödigt att åka till skolan bara för de.. Börjar liksom klockan 8.20 och slutar 10.25 eller nått sånt, sen går inte bussen hem förens 15.30 men mamma skulle nog som tur va hämta mig om jag inte ville vänta i stan, hihi snäll mamma jag har!
godnatt, sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0