Fredagsmys

Skola idag, slutade vid 13.30 skapligt nice. Sen vänta jag och Matilda till halv 3 bussen sen åkte vi hem till henne och där mötte vi upp Joppe sen var vi hos henne fram tills 17-18tiden. Sen åkte vi in till stan och käkade eller ah, jag och Joppe käka för Matilda hade precis käkat. Sen va vi i stan, sen efter ett tag drog Matilda och då gick jag och Joppe upp till Tk en sväng, sen gick vi ner och träffade Nicklas och Nattah och sen runt 20tiden kom mamma och hämtade mig.
Nu har jag precis mysit klart med min engelska uppsats så jekla nice, osv.. Tur att google översätt finns eftersom jag inte fattar nånting :$ Men tog väl 1timme 1 och 1 halv kanske, fast nu är den klar och iväg skickad till Anneli så får hoppas att hon är nöjd och att inte google översatte helt åt helvete..
Nej men nu ska jag gå och lägga mig och försöka sova eftersom vi ska upp klockan 5-6imorgon bitti och åka till Ullared där dagen kommer spenderas sedan på kvällen/ natten när vi kommer hem därifrån blir det att åka in till stan och va med lite folk, trevligt!
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0