Varje gång som jag hör din röst, slår det volter här i mitt bröst ♥

När jag kom hem från skolan förut gick jag och mamma ut i stallet och testade lite täcken på Frallis och lite så. Efter det har jag bakat Brownies, chillat och tagit lite pictures.
Funderar på en myskväll ikväll för klockan är liksom bara 21 och jag är jätte trött så funderar på att gå upp och mysa ner mig i sängen och kolla på film i min ensamhet, hihi!
Imorgon taggar jag folkrace med min älsklings Matilda, senare på kvällen är det fortf oklart vad som händer men det visar sig! ;)

bild från förut

Kommentarer
Postat av: anonym

Jävlar ;)

2011-10-17 @ 20:16:57
Postat av: Emma Karlsson (jag)

vad? ;)

2011-10-17 @ 22:53:47
URL: http://emmahkarlsson.blogg.se/
Postat av: anonym

fiiina ;)

2011-11-04 @ 00:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0