Tisdag

Skola idag, gjorde mitt so-prov som jag skulle gjort för länge sen. Skönt att ha det gjort!
Efter skolan gick jag till Torgcafét och fixade prao där v. 45 eller näre va, skit samma. När jag gjort det mötte jag Joppe sen gick vi till Robin för dom höll på att fixa ljudet i Robins traktor. Efter de gick vi och köpte godis, sen gick vi och käkade pizza. Efter det träffade vi lite mer folk och sedan gick vi till ungdomsgården för det va så sjukt kallt ute så gick dit och satte oss i soffan och chillade, nice. Sen vid 19-20tiden åkte jag moppe hem och sen dess har jag spelat fb spel med mamma på datan, lite nördigt men vad gör man inte när man hare tråkigt?
Men nu ska jag duscha sen dejta kudden, natti!
puss

nytagen bild, skapligt trött och sliten cheeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0