Söndag

Ogillar verkligen Söndagar, så jobbigt då vet man liksom att det är skola dagen efter + en låång vecka innan helgen och usch, varför äre inte helg jämt liksom? vore chill.. 
Igår blev det iallafall folkrace med Matilda, efter det slingade jag hennes hår vilket tog jätte lång tid sen gjorde vi oss iordning. Nicke kom och hämta henne vid 19tiden och när hon åkt skjutsade mamma mig till Nykyrka. Resten av kvällen spenderades i Godegård hos Martins föräldrar i en husvagn ute på gårn med Martin, Adam och Anton. Riktigt trevligt, och så sköna grabbar alltså!
Idag har vi bara varit hos Martins föräldrar och tagit det lugnt, sen vid 17tiden skjutsade Martin och Adam hem mig och sen dess har jag bara tagit det chill, hihi.. Är skit trött så ska försöka sova tidigt ikväll har jag bestämt mig för, före 12 iallafall.
pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0