Onsdag

Blev inge bloggande igår, va först i skolan sen när jag kom hem satt jag och höll på med sjöunderkökningen hela dagen, fyfan kommer aldrig hinna klart med den..
Ahja orkade verkligen inte gå upp imorse va så sjukt jävla trött så det fanns inte, så fortsatte sova och vaknade vid typ 11tiden, sköönt!
Nu har jag precis tagit på mig lite kläder, käkat frukost och nu tänkte jag fortsätta med den där jävla sjöunderkökningen och sen om jag hinner tänkte jag fixa svenskan så att jag kan skicka iväg den också eftersom den tydligen skulle va inne för några veckor sen, ahja skit samma typ inga andra i klassen har ju lämnat in den så det borde ju inte spela så stor roll hoppas ja, hihi. . Ahja återgå till pluggandet, bloggar mer sen massa pussar ;*

bild från i fredags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0