I want to feel that feeling, just one more time

Blev ingen skola idag för va hemma och plugga till kortet istället.. Sen vid 15tiden åkte vi till örebro sen vid 16.30 skulle jag skriva upp, tog ungefär 30min för mig och fick 58 av 65 rätt och gränsen för att bli godkänd var 52 så klarade det faktiskt riktigt bra tycker jag, hihi! (a)
Efter det åkte vi hem och jag tog på mig massor med varma kläder sen skjutsade mamma upp mig till pappa, fast när vi nästan va framme så såg vi att Emil kört i diket med valtran och rätt ut i sankmarken.. Så Emil hade typ svimmat av en stund och sen vaknat och då höll traktorn på att sjunka, fett läskigt måste det varit.. Så jag hjälpte Emil och Carina lite tills pappa kom från jobbet för han fick dra tidigare eftersom traktorn va halvvägs ner i äckel marken.. Så han fick ta traktorgrävarn och dra lite och sen fick pappa ringa bergarn, vet dock inte hur det gått. För tog moppen och åkte in till stan och tanka, fett lääskigt har liksom aldrig tankat förut ;$ Och efter det åkte jag hem och sen dess har jag suttit vid datan.. Blev massa bilder från förut men va ju så grymt mörkt så man ser ju ingenting :((
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0