Godnatt sötnosar!

Nu ska jag sova och tagga Fredag och helg, fyfan vad skönt.. Igentligen äre inget speciellt som händer i helgen, men åh ska bli så skönt med helg endå, känns som om jag verkligen ser fram emot nånting, men vet inte vad för är inget speceillt som händer utan bara det vanliga.. Konstig känsla igentligen, men sån är jag.. Längtar och väntar på nånting som jag vet att jag aldrig kommer få, det kommer liksom aldrig att hända.. Varför då lägga ner energi och ork på det?

Förut runt 18-19tiden när vi käkat tog jag moppen in till stan och va med Joppe och Nicklas fram tills 21tiden när jag åkte hem igen, fyfan frös ihjäl.. Och när jag kom hem la jag mig i min helt underbara och sköna säng full med kuddar och kolla på film Sweet home alabama sjukt bra om jag får säga det själv!
Men nu är filmen lagom slut och jag ska för en gångs skull sova tidigt har jag bestämt mig för.. Ska somna innan 12, hoppas jag lyckas.. Iallafall godnatt alla söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0