Fredag♥

Skola idag fast slutade vid 12 och skippade dom två sista lektionerna för orkade verkligen inte va kvar, hade sjukt ont i huvet och va jätte trött. Så mamma och Fredrik kom och hämta mig sen åkte vi och hämta mitt körkort, handlade och lite sånt sen åkte vi hem. Och nu har jag precis sovit i en timme ungefär så känner mig lite mer utvilad nu!
Ska nog åka bort till hästarna snart med familjen och kolla till dom lite, sen hem och då skulle Emil göra nått med moppen så skulle va med då och kolla hur man gör eller nått sånt, snällt. Efter det blir det kanske att träna om jag hinner, fast hinner antagligen inte de så blir nog bara att göra sig iordning då..
Får se vad som händer ikväll, men blir nog Askersund en liten sväng, smsa om ni vill träffas?
pusspuss

jag för kanske en månad sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0