Fredag + Lov = Glad!

Skola idag, försov mig lite imorse men tog moppen in och kom bah 15-20min försent. Slutade vid 14tiden jätte skönt, har inte skola på 3veckor nu. Fyfan vad skönt! När jag slutat gick jag och mötte Matilda och Robin sen träffa vi Pontus lite, sen drog Matilda och efter ett ta Pontus också. Och då va jag med Robin en stund innan jag skulle möta pappa och sen åka upp dit. Har hållit på ute mest hela dagen och fixat lite med pappa och Carina och nu har vi precis käkat och sitter och kollar på Idol.. Alltså sover jag hos pappa ikväll, sjukt länge sen! 
Imorgon ska jag gå upp skapligt sen åka och kolla på cross med Matilda!
pusspuss

jag och Ballerina hösten -2010 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0