Fredag♥

Hann inte blogga igår så uppdaterar lite snabbt nu vad som hände igår.. Först skola (som vanligt), efter de åkte jag och fixade prao plats till vecka 46, så behöver bara fixa till vecka 45 nu också, suck. Men skönt att hittat till en vecka iallafall. Sen åkte jag hem, efter de följde jag med mamma, Fredrik, Elin och Erik in till stan för Elin skulle spela piano sen skulle vi handla lite. När vi kom hem därifrån va mormor och Thomas hemma hos oss så då fikade vi med dem, efter det började jag baka nånting kommer inte ihåg va det heter men det va nått som Fredrik ville att jag skulle baka, lägger upp bilder på dem senare idag det tog iallafall några timmar att göra dem, haha jobbigt.. Sen gjorde jag lite på sjöunderkökningen och lite engelskaläxor som jag låg efter med, duktig cheey!
Idag har de inte hänt så mycke försov mig lite imorse så skulle ta moppen till skolan med den va cepe och ville inte starta så Fredrik skjutsade in mig istället. Och nu sitter jag i klassrummet och chillar med min data som jag tog med till skolan idag, fett nice!
pusspuss alla små sötnosar ;*

gulliga jag just nu i klassrummet, va någon fläck på spegeln därför det är svart på mitt ben... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0