Första Oktober

Blev stan igår med mycket trevligt folk, sen på natten sov Matilda♥ hos mig. Vi vaknade vid 10-11tiden idag tror jag.. Sen käka vi frukost sen drog vi in till stan och käka pizza och jag köpte hårfärg. Sen vid 16tiden kom mamma och hämta mig sen åkte vi bort till hästarna på sommarbetet, sen när vi kom hem red jag och Elin en sväng på Hoppsan och Mirella. Tredje gången någon satt på Hoppsan och jag och Elin red  ut tillsammans på dom, grymt cool lugn ponny asså!
Efter det färgade jag håret, det blev grått.. Men det är väl en fin färg.. osvosv, fyfan!
Ah och sen duschade jag, fixa mig och ah det vanliga som man alltid gör innan man ska in till stan.. Så nu sitter jag och kollar efter skjuts in till stan och sen inatt vet jag inte om jag ska sova i Motala eller inte.. Får se hur det blir med det.
pöss

Nytagen bild.. dock syns det inte hur grått det är som tur är ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0