Everyting I do, I do for you ♥

Försov mig imorse lagom så att jag missa bussen så tog moppen till skolan, har varit massor med lektioner men har endå känts som en väldigt lugn dag på nått konstigt sätt?
Efter skolan tog jag moppen upp till pappa där jag hälsade på Carinas nya häst och kolla hur Hoppsan hade det eftersom han åkte upp dit igår som sällskap till den nya. Sen har jag "jobbat" lite åt pappa. Men det blev så jekla kallt så gick in och kolla på tv tills pappa kom hem från skogen för han hade varit och jagat en stund, men han hade inte sett nått, lite tråkigt eftersom han bara har 3dagar på den marken så dom är liksom över nu.. Men han får väl jaga på dom andra markerna så det blir lite kööttt, bara för att jag älskar mat hihi!
Åkte hem från pappa vid 20tiden och sen dess har jag bara tagit det lugnt, kollat på tv och spelat tv spel och nu är jag super trött och klockan är bara 22, brukar aldrig va trött såhär tidigt så tänkte passa på att gå upp och lägga mig nu och försöka somna tidigt!
Godnatt!
D
et är så underbart att veta att du alltid finns för mig vad som än händer!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0