Du är värld det bästa!

När småsyskonen hade åkt till pappa igår vid 19tiden åkte jag, mamma, Fredrik och Emil in till stan och köpte pizza sen hem och käka, mysigt. Sen duschade jag och gjorde mig iordning och efter det tog jag moppen in till stan och va med Matilda hos Anton där Frida Carlsson och Jesper också va. Efter att jag varit där ett tag mötte jag min efterlängtade Frida Johansson sen träffa man ju givetvis massa mer trevligt folk vid seven!
Nu ska jag sminka mig lite snabbt sen ska jag, mamma och Fredrik åka till hallsberg och gå på öppet hus på Allé skolan. När jag kommer hem därifrån sen ska jag nog ta moppen och åka vidare upp till pappa och jobba några timmar, sen ikväll blire stan!
pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0