Det vackra föds i de man gör

Hej hej

Blev Motala igår kväll, åkte bil med Martin, Adam och Adam hela kvällen sen va Nadinn med en stund innan hon skulle åka sin mopedbil till moppe träffen vid maxi som vi va vid ett tag. Resten av kvällen åkte vi typ runt i Motala. Kom väl hem till Adam vid 2tiden tror jag. Vaknade vid 9imorse och sen somnade jag typ lite, vakna lite oså.. Gick upp vid 12tiden tror jag. Sen va vi med Sammy, Jeppe och Erica ett tag tills mamma och Fredrik kom och hämta mig vid 17tiden. Efter det åkte vi till Motala och handlade lite sen hem me de, sen upp till pappa och hämtade ungarna som varit där över helgen, sen hem och sen dess har jag chillat framför datan.

Vill inte, vill inte falla, inte igen, inte pga av en sån grej, du får inte få mig att göra de, vill inte må sådär dåligt igen, inte igen!

puss


jag igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0