Allting har förändrats men du finns alltid kvar hos mig ♥

Skola idag blev att åka moppe idag också. Har haft massa jobbiga lektioner med typ matteprov, får hoppas på ett VG iallafall kändes riktigt bra.. Sen hade vi "test" nationella i engelska igen, tråk!
Ahja efter skolan tog jag, Amanda och Sanna bussen till Hallsberg och sen vidare till Örebro eftersom vi skulle på öppet hus på Plusgymnasiet, problemet var bara att vi inte hitta dit, haha. Men fick fråga massa folk efter vägen, Örebro är ungefär som Stockholm för mig ;$
Sen vid 19tiden kom Sannas bror Emil och hämtade oss sen släppte han av mig i Askersund sen va jag men Joppe fram tills 21-22tiden sen tog jag moppen hem, svinkallt!
Och nu ska jag snart sova, för är jätte trött och frusen.. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0