17 Oktober

Fyfan vad trött jag är, har ont överallt känns det som, trött som fan trött i skallen av allt jävla pluggande, usch fyfan för det här alltså!
Idag iallafall försov jag mig lite men tog moppen till skolan så kommer inte så mycke försent. Hade ganska chill dag med film på två av lektionerna så sov då, hihi. Efter skolan åkte jag hem och sen dess har jag inte gjort nått speciellt, typ grejat lite med sjöunderkökningen, men känns inte som om jag kommer någon vart med den..
Ahja, nu funderar jag iallafall på att ta med mig datan och gå upp och lägga mig i sängen och chilla lite eftersom klockan redan är typ 23, suck..
pusspuss
kommentera gärna med namn istället för anonym hela tiden...

bild från några dagar sen

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej, lust att ställa någon fråga på min frågestund? :)

2011-10-18 @ 21:56:35
URL: http://malinliimatainen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0