Varför kämpa när det inte längre spelar någon roll?

Du ska veta att jag saknar dig, du ska veta att jag inte glömt, det finns minnen som aldrig suddas ut, en del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig... ♥


Sömnlösa nätter in my heart, fast nej.. Hatar det här, hatar hur det kommer tillbaka, hatar att inte kunna säga som det är, hatar att få gå runt och bära på det och inte kunna förklara för dig som förut..
Hatar det här så jävla mycket, vill inte, orkar inte, varför är det såhär?
Varför jag, varför då, varför kommer de tbx nu?
Tusen frågor men fan inga svar, orkar inte dehär längre..
Orkar inte känslan som kommer tbx varenda kväll, snälla ta mig härifrån någon!

GN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0