Ut i stallet

Efter skolan stanna jag i Askersund med Matilda och Eve och sen gick vi och fixade en grej, är så sjukt nervös för hur de blir.. Ahja det blir säkert bra!
Tog moppen hem vid 16tiden och sen har jag hjälpt lillasyter att göra negerbollar men är ju så fet så käkade typ upp det för henne men iallafall, hihi! Sen har jag räknat 6sidor matte så nu ska jag gå ut i stallet med lillasyster och mocka och efter det ska jag rensa skallen med en promenad med Smilla runt Läggesta sedan återgå till matten har 8sidor + repitionspapper kvar, och behöver ha det gjort tills imorgon eftersom vi har prov på det då och jag ligger ett helt kapitel efter i matten, inte okej alltså!
Uppdaterar mer sen, KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0