This feeling is just so right!!

Blev aldrig stan förut utan följde med mamma, Fredrik, Erik och Elin till Örebro för dom skulle hämta nått bord, massa stolar och ett skåp och eftersom mamma inte ska bära för tunga saker pga lilla Tuva där inne så fick jag följa med och hjälpa Fredrik och bära. Åååh måste bara säga herregud, mamma och Fredrik i Örebro = KAOS! Fyfan vad jag skämdes asså, när vi hade hämtat de där skulle dom ta den där "lilla" vägen därifrån.. Problemet va bara att vi hamnade på någon jävla cykelväg bakom en busskur och krånglade satan men bil och hästtransport innan vi tillsist kom ut på en någotlunda "stor" väg och sen hem igen, fyfan asså! Haha men kul vare! ;) När vi kom hem därifrån hjälpte jag dom och bära in skiten också sen blev de lite kvällsmat och en låång varm dusch och nu ska jag sova, chill! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0