Svar på frågorna



 
Assåh: Är jag kung ?
Svar: Assåh du är min kung!
   
Kalle: Älskar dina tuttar, sjukt fina..
Din blogg är också bra!
Svar: För det vet ju säkert du..
Tack, kul att du tycker det!
   

Linn:
Hur lång är du?
Svar: Sist jag mätte mig var jag 164,8cm (:
   
   
anonym: kan inte du lägga upp bilder då du står i bh och trosor?
Svar: Kan inte du växa upp?
   
anonym: gillar du någon just nu?
vem är snyggast i din klass?
Svar: Vet inte riktigt, lite osäkert på den fronten.
         Skit svårt, tycker inte direkt att jag har någon snygg i min klass..
   

 

Sofia:
Varför heter du emmaHkarlsson?
Tänkte vad H:et har för funktion?
Bra blogg föresten! :)
Svar: Jag heter Emma Helena Karlsson, därifrån H:et kommer.
         Tack så jätte mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0