So wonderful♥

Måste börja med att skriva att jag kommer dö när som helst, för har sjukt jävla ont.. Vem fan kom på att mensverk ska finnas? Den jävlen ska ju bara dödas jävligt långsamt! Iallafall, har sjukt jävla ont, så nu ska jag värma min vetegrej och gå upp och kolla film och ha den liggandes på magen, skönt!
Somna vid 4-5inatt och gick upp vid 8tiden, men så lätt som jag kom upp imorse brukar jag aldrig komma upp, brukar jämt va sjukt seg på morgonen men inte idag, jippi osv.. Vem fan bryr sig liksom?
Ahja, börja 9 sluta 14.30, gick och köpte nått skit, gick till bussen, åkte hem, städa mitt jävla rum, bädda min jävla säng och böt överkast och allt på alla mina jävla kuddar och täcken.. Jävligt mysigt att sova med mycket kuddar och täcken men fan inte att byta på allt, usch! Och nu har jag käkat en panpizza tror jag ska dö för mår illa och fick ändå ondare i magen, jävla mensverk, gå och dö eller nått?
Ahja ska nog sluta skriva nu för orkar inte skriva mer..
Men någon gullig liten typ kan få va social på sms eller nått och rädda min kväll, puss

jag typ nyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0