Lördag

Efter att jag ridit igår duschade jag mig och fixade mig oså sen åkte jag in till stan och mötte Matilda och Joppe sen gick vi till grillen och skulle käka pizza och där va massa folk.. Typ Jesper k, Frida k, Emma och ja massa, så snackade lite med Jesper om hans födelsedag oså eftersom han fyller 18år på söndag så då blire att åka och fira honom i Vinna! Senare på kvällen skulle jag och Matilda med några till Skyllberg men hamnade i Kårberg på någon dötrist fest och fick vänta i tre timmar på skjuts hem därifrån så va tbx i Askersund vid 2tiden och då drog vi till Daniel och där va han, Fredrik och någon tjej kommer inte ihåg va hon hette. Vi åkte typ bil på gärdet, skit skojjj, hihi! Sen hittade Matilda någon kompis som hon snackade med massor, hette typ Johan och va 27år eller nått, haha! Visade sig att han bott typ uppe vid pappa och kände till typ alla i min släkt på pappas sida, ganska coolt faktiskt! Jag och Matilda kom hem till mig vid 4tiden och då lagade vi nudlar så somnade vid 5tiden kanske.
Vaknade vid typ 8imorse sen vid 9ringde klockan så då gick vi upp, tog på oss, käkade och sen åkte vi in till Askersund och jag köpte present till min älskade mamma som fyller år imorgon. Sen släppte jag av Matilda i Ljungås för hon skulle kolla på när Nicke körde cross medans jag fortsatte att åka upp till pappa sen jobbade jag där i några timmar sen vid 14tiden åkte vi på kalas för Alva som fylde typ 5 eller nått, har ingen aning, haha! Åkte därifrån vid 16tiden och sen jag kom hem har jag inte gjort nått speciellt bara chillat.. Funderar på att slå på en film och ta det lugnt nu en stund och kanske sova, är pisstrött!
Senare ikväll har jag ingen aning om vad som händer så om ni vet nått kul kan ni ju höra av er!!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0