Godnatt

Blev stan en sväng med Matilda efter skolan, drog till Grillen och käkade och sen vid 16tiden kom mamma och hämtade mig och sen har jag typ fixat med en miljon gamla bilder som jag flyttat från stationära datan som är hyper seg till min hårddisk och sen har jag suttit och rensat dom. Kanske har rensat 10000bilder men har inte ens kommit hälften, älskade nämligen att ta onödiga kort på allting hela tiden när jag va liten haha!
Men nu ska jag iallafall duscha och sen krypa ner i sängen och sova. Får se hur det blir med bloggningen imorgon eftersom det först är skola sen direkt efter det innebandy natt, tagga.. Elr?
Ahja kan nog kasta upp något inlägg över mobilen, puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0