Do what you love, love what you do

Vaknade hos Adam vid 8-9tiden imorse och jag är ju ganska bra på att prata så lyckades inte somna om, haha stackarn som skulle iväg och köra med körskolan senare sen. Gick väl upp vid 13tiden sen runt 14tiden kom mamma och hämtade mig sen åkte vi till Motala och handlade och lite så. Köpte en jätte gullig ram som jag sitter och fixar lite bilder till nu, hihi lägger upp bild imorgon, sen köpte jag en ny parfym som luktar godis, fett nice asså! Sen köpte jag nog inte så mycket mer? Minnet är bra men kort ;)
Efter det har jag och mamma bakat lussekatter och snickerskakor och fixat tacos så är super mätt just nu. Har skickat några utav mina uppsatser till Thomas nu också, ska skriva klart dom sista någon dag när jag orkar sen skicka det så jag kan få mitt jefla svenska betyg.. Men nu tror jag att jag ska dejta min super snygga kudde, myys!
puss

någon fail bild som jag tog för några dagar sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0