Tröttis

Skola idag fram till 10.oo sen fick jag gå runt och vänta tills klockan blev 12.3o då vi skulle börja med klassikern. Vi i åttan skulle cykla 3mil, från askersund till åmmeberg ifrån åmmeberg till hammar ifrån hammar till askersund. Det gick riktigt bra förutom att min trampa var lös, så fick stanna hela tiden och skruva fast den fast hade inga verktyg så fick sitta och försöka skruva med fingrarna, sjukt träligt. Så blev skapligt trött på det och förbannad, känner mig helt slut såhär efteråt. Men kom in till stan lagom så att jag han ställa cykeln hos morfar och jogga tillbaka till skolan för att hinna med bussen. Nu sitter jag iallafall hemma och ska nog käka nånting och sen hoppa in i duschen och fräscha till mig lite, hihi. Senare sen pratade min älskling om att han och joppi skulle komma med 940in och hämta mig och så ska vi sova hos honom inatt, mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0