Please, just understand me...

Tror jag sov två timmar inatt, är sjukt jävla trött idag alltså!..

Ahja skola idag då, gick och solade mellan första och andra lektionen riktigt skönt. Efter skolan åkte jag hem och sen dess har jag inte gjort något speciellt. Håller på att ladda ner en film som jag hoppas blir klar tills jag har tänkt att kolla på den.. Nu blir det iallafall att städa på mitt rum, det behövs verkligen. Efter det tror jag det blir en mysig kvällsprommenad för mig själv och kanske någon av hundarna!

puss,

If only you could understand how much you mean to me, I love you. It feels like I do everything for you but do not get something back, please understand..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0