Kudden väntar

Skola idag riktigt skönt faktist, gjorde matteprovet och eftersom jag gjorde mitt so-prov igår så har jag inga mer provn innan sommarlovet, om jag klarar matten förstårs men det tror jag. Ännu skönare var det att veta att vi är lediga restan av veckan + måndag, förjävla skönt alltså!

Efter skolan åkte jag till älskling som nästintill precis hade vaknat, vi gjorde inget speciellt och sen åkte vi moppe till mig vid 21tiden och nu har jag duschat och fixat mig lite så nu blir det att sova så jag orkar upp imorgon. Ska ställa klockan sen ska jag och älskling åka bort till sommarbetet och fixa staketet innan hästarna hittar ut och sen ska vi vidare till tycke och kolla på folkrace för första gången i hela mitt liv tror jag!

KYSS


Kommentarer
Postat av: Vidarelena

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

Svar: :)
Emma Karlsson

2012-06-14 @ 14:01:53
URL: http://vidarelena.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0