Harge

Igårkväll åkte vi som sagt va och bada och på vägen hem svängde vi förbi hästarna så dom kunde få mitt halva äpple, hihi. Sen åkte vi hem till älskling igen och kolla lite på tv sen gick vi och la oss. Imorse vakna vi vid 10-11 nångång tror jag för det var så jävla varmt på älsklings rum, trodde seriöst att jag skulle dö.. Efter det käka vi frukost och sen har jag städat klart älsklings rum har plockat upp dom sista grejerna, damsugit, torkat golvet osv. Så nu är det rent och snyggt, skulle igentligen lägga upp före och efter bilderna men har inte före bilderna på den här datan så det får vänta!

Nu väntar jag på att älskling ska komma in och sen ska vi åka till harge och bada, ska jag vara ärlig så har jag aldrig badat där har bara varit där på kvällar typ midsommar och så. Men det kan bero på att jag verkligen inte gillar att bada vid stora stränder där det är massor med folk, hm ni vet jag kommer från landet och är inte van med så mycket folk,hihi. Men älskling har tvingat med mig.. Får hoppas att det inte är så mycket folk idag!

Hos hästarna, fick bli en bild på min lilla gulleplutt Hoppsan!

Nästan hemma hos älskling, var tvungen att ta kort på solnedgången!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0