1år och 5månader <3

Har glömt att skriva att jag och Kim har varit tillsammans i 1år och 5månader idag.. Alltså det känns verkligen inte som om det redan har gått 17månader sen han blev min, ååh han gör mig till den lyckligaste flickan i hela världen! Det är helt underbart att ha honom vid min sida, han är den enda som oftast riktigt förstår sig på mig.. Alla bråk stryker vi ett sträck över och blickar framåt mot allt underbart som väntar oss, du ska föralltid vara min och alltid finnas vid min sida, du är verkligen speciell, speciellt gjord för just mig.. Du kommer aldrig förstå hur mycket du betyder för mig. Hjärtat du är bäst!

Kim Åsling jag älskar dig utav hela mitt hjärta!

 

Får bli en gammal bild på mig och min underbara älskling eftersom jag inte åker hem ikväll utan stannar hos mitt hjärta!    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0