Tråktråktråk

Nämde jag att jag har det tråkigt, ahjo för det har jag!

Har varit hos älskling hela helgen så har inte kunnat uppdatera, är kvar där än men mamma kommer snart och hämtar oss så åker vi hem och tar en lugn kväll för jag har ont i huvudet och magen samt mår illa.. Kan det bli bättre?

Kanske blir ett kvällsbad sen eller en dusch för känner mig inte så värst fräsch just nu, i fredags blev det iallafall stan åkte trakor med älskling och joppi åkte till östansjö där vi hm, åkte igenom ett staket och in i skogen, men det gick ju bra eller vad säger du joppi? Hihi, igårkväll var jag och älskling bara hemma hos honom för han skulle iväg och träna i karlstad idag, så har varit med dit idag och sovit hela vägen hem eftersom jag inte mår bra.

Men nu ska jag packa ihop mina grejer för mamma kommer när som helst.

Massa lukta gott, blir en visad bild för har inga bilder hos älskling... :(   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0