Natti natti

Igår va jag hos älskling sen på kvällen åkte vi moppe hem till mig och sov hos mig. Imorse vakna jag av tuppen bokstavligen hade ändrat lite på älsklings mobil igår och då hade det typ blivit nån jävla tupp.. :s Ahja sen käka vi och tog älsklings moppe till skolan sen har vi haft massa lektioner sjukt segt, fast innan sista lektionen kom fridaälskling en stund så snacka lite med henne och så sen skulle vi ha engelska prov, gick nog fett dåligt.. Och imorgon har vi kemiprov, fett jobbigt!  Efter skolan iallafall så åkte vi hem till mig och packa lite sen åkte vi till kumla och träna, skönt!

Men nu ska jag läsa på lite till kemin sen ska jag och min söta älskling sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0