Onsdag

Hade inte tid att blogg igår men iallafall hade prao i ungeför 2-3 timmar. Sen när älskling slutat åkte jag, mamma, älskling, erik och elin till örebro och hämtade en ny säng ÄNTLINGEN en 120 säng så älskling slipper klaga på att min är för liten, hihi. Bästaste mamma hade hittat den på annons, sen åkte vi vidare till ikea och köpte en madrass och fikade, så kom väl hem vid 20 tiden ungefär.

Idag har jag och hannah varit på praoen i 1-2 timmar. Första timmen satt vi och läste lite tidningar medans hon bara satt vid datan, hon verkar inte ha så värst mycket kunder som klipper sig hos henne? Sen fick vi lunch i två timmar, efter det när vi kom dit så fick vi sopa golvet och köpa godis till henne sen sluta, jippi. . Vilken jekla rolig prao lixom..?!

Efter det åkte jag och älskling till honom sen har vi mest kollat på tv och fixat lite med hans moppe.

Nu blir det sängen, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0