Ha en bra alla hjärtans dag!

Glad alla hjärtans dag alla! <3

Super rolig dag idag verkligen, skulle ju praoa den här veckan fast när vi kom dit så sa hon att vi inte behövde va där idag, skit kul vad ska man göra resten av dagen nu då..?

Trött är jag också, hon kunde ju ringt och sakt att vi inte behövde komma men det var tydligen för mycket bigärt!

Ahja nu ska vi inte klaga mer det är ju trots allt alla hjärtans dag idag och världens bästa mormor fyller år idag så ett enormt stort grattis!  

Har köpt en jätte bra alla hjärtansdag present till min underbara älskling hihi, ni får veta före honom han ska få det av mig sen.. Hihi en jätte söt liten nalle och en påse ostbågar eftersom han verkligen älskar det. Visst är jag snäll!   

Puuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0