Man kan ju alltid drömma, right?

I Fredags åkte jag som sagt till Motala va hemma hos Roos hela kvällen med Adam, Jimmy (fick värsta chocken att han va där, men sjukt kul att träffa honom igen va sjukt länge sen!), Roos, Stoffe, Kristoffer och sen kom David och Linnea en sväng. Vet inte riktigt när vi somnade men jag vaknade vid 9-10tiden igår tror jag. Sen gick till Ica och köpte apelsin juice, bara för att jag älskar det så jävla mycket! 
Chillade hemma hos Roos resten av dagen, sen på kvällen åkte jag bil med Stoffe och några fler, vet inte riktigt vad dom hette men iallafall, trevligt. Sen åkte vi tillbaka till Roos och då va Martin där så va ute ett bra ta och pratade med Martin och Jimmy, bra grabbar de!
Somna kanske vid 5-6 och vaknade vid 11tiden idag tror jag. Sen vid 14-15tiden kom mamma och hämtade mig sen åkte vi och handlade lite. Åkte ner till Åmmeberg och hämtade mormor och Thomas åkte sedan till Fredriks föräldrar som bor mitt ute i skogen och satt och diskuterade jul med dom, trevligt haha. Riktigt kul!
Sen åkte vi hem och nu ska jag nog duscha sen försöka sova eftersom jag inte sovit så bra i helgen, hihi!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0