Lördag

Blev Askersund igår åkte in vid 21tiden till Matildas syster och va där ett tag sen drog vi ut och träffade Dennis och Zigge lite snabbt skulle åkt med dom men vafan det var ju poliser precis överallt igår så dom ville inte, så då gick jag och Matilda ner mot Seven, mötte två killar som va helt jävla lost i lilla Askersund haha dom var ifrån Stockholm, varför åker man då ner till lilla Askersund?!
Sen gick vi ner till Seven och träffade saknade Adam som kommit hem från Norge så sa typ hej till honom och sen snackade vi med allt annat folk som var där. Runt 1tiden fick jag och Matilda skjuts hem till mig utav Jesper och Robert och då käkade vi nudlar och sen gick och la oss.
Vaknade vid 10tiden idag sen har vi käkat frulle, kollat tv, Matilda har fixat sig och nyss åkte hon hem så nu sitter jag här helt ensam igen.. Hmm, vad händer ikväll?
Hör av er om det händer nått, eller om ni vill träffas!
pusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspuss!

Julius 5dygn, ska ta lite nya bilder under dagen på valpisarn.
Eftersom dom blev 2veckor igår, och en av dom har öppnat ena ögat, så söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0