Chillar på idrotten

Har haft lucia uppträdanden nu på morgonen, va jätte duktig.. Hehe höll typ på att svimma ett tag för att jag hade ljuset för nära ansiktet så fick typ inte tillräckligt med syre eller nått, men det gick bra stod bara och vingla lite men va ingen som märkte det! :)
Nu sitter jag och kollar på idrotten eftersom jag för det första är jätte förkyld, har mensverk + att jag glömde kläder 3poäng te mig jao! Och vi som skulle hoppa och greja idag och jag som älskar att busa med sånt, gråter inombords.. Eller gör jag? ;)
Snart ska jag iallafall träffa Johan och följa med när han ska käka, så snäll! Men orkar inte blogga mer, puss på alla söta och ah fan inte dom andra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0