Är kärlek evig eller ej?

Efter skolan idag följde jag med Matilda älskling hem, vi gjorde inte så mycket.. Kollade hennes löshår om det va samma färg som mitt hår sen testade vi att sätta i det för att se hur det blev, blev riktigt bra om jag får säga det själv. Så ska låna det av henne på tisdag när det är lucia, hihi gulligt!
Sen skjutsade dom hem mig vid 18tiden kanske och sen har jag inte gjort så värst mycket, inte haft någon lust med någonting så har mest bara suttit och lyssnat på musik + bakat en sockerkaka eftersom vi va tvugna att ha med nått att sälja imorgon i skolan för klassen ska sälja, suck!
Men nu ska jag gå upp och duscha och sen försöka sova, puss

jag förut med Matildas löshår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0