17 December

Det är sjukt vad ett datum kan sätta sig på skallen...

Men nu är det inte det vi ska bry oss om!
Vet fan inte vad jag ska göra längre..
Glad / ledsen
Våga / inte våga
Stark / svag
Jag vet inte vad jag är längre, det ända jag vet är att jag hatar det här och den här känslan som tränger fram spå fort jag mår bra och är glad. Att aldrig kunna vara glad och lycklig är det värsta som finns.. Att alltid bli så ledsen och tänka tillbaka när allt är som bäst.. Att va så jävla rädd för att samma sak ska hända igen. Det finns ett ord för det här och det är SJUKT!
Fyfan... Jag vet ingenting längre, är sjukt förvirrad!

Orkar inte alla frågor som inte går att svara på...
Orkar inte alla frågor som finns gömda inom mig och aldrig kommer bli besvarade.
Nej fan orka det här, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0