Söndag

Igår vid 16tiden kom dennis och pontus och hämtade mig sen åkte vi in till dennis och var med lite folk, senare gick vi hem till jesper och var med lite mer folk och sen skulle vi gå till robert fast då kom adam, sammy, tk och dennis och hämtade mig så åkte vi till örebru en sväng, mys och efter det åkte vi till slottet i stjärnsund i mörkret och kollade lite. Sen vid 2-3tiden skulle dom åka hem till motala igen och då skjutsade dom mig till robert så var jag där med lite folk fram tills 3-4 och då kom nicklas, joppi och kim och hämtade mig och skjutsade hem mig. .

Idag gick jag upp vid 10tiden sen åkte vi bort till sommarbetet och hämta hem frallan och mirella. Och efter det duschade jag hoppsan och han blev jätte fin enda tills jag släppte in honom i hagen igen och han rullade sig, haha.

Och nu har jag ingen aning om vad som kommer hända, ska försöka få tag i dennis eftersom jag har min väska och alla grejer i hans traktro -.-' haha

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0