Redan söndag, suck

Orkade verkligen inte blogga igår pga personliga skäl. Igår kväll blev det iallafall stan med kim och lite fölk en sväng, fast det va typ helt dött. Sen när vi skulle hem hade vi ingen skjuts så fick börja gå hem mot mig fast sen kunde micke skjutsa hem oss, tack! vaknade vid 11-12 idag och sen har jag inte gjort ett skit, kim åkte vid 3tiden ungefär och sen dess har jag suttit vid datan. Det är ju så jävla tråkigt väder ute så jag tror jag ska dö, det känns ungefär som höst och jag vill fan ha sommar ett tag till!!

Men nu ska jag snart träna en stund sen duscha och efter det tänkte jag blogga och lägga upp lite nytagna bilder på mig! pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0