Redan fredag

Tja tja, har inte orkat blogga på några dagar pga personliga skäl fast nu ska jag uppdatera er liite!

Ahja igår var jag med mamma till hästarna på dagen och sen smörjde jag lite träns och fixade lite. Sen på kvällen vid 21-22tiden vet inte riktigt vad klockan va kom martin, adam, robert och sammy tror jag det va som kom och hämta mig. Sen åkte vi in till stan och va där ett tag och prata med trevligt folk, skönt att kunna glömma allt för en stund. Sen åkte vi från stan vid 1tiden och åkte ner till kim i harge och träffa honom sen åkte vi hem till kim och kim, martin och joppe höll på i garaget fram tills säkert klockan 3 och under tiden satt jag i bilen i värmen och prata med adam och sammy roliga killar de, haha! Men sen åkte dom och jag och min lilla kim gick in och la oss och somna i stort sett direkt var verkligen skit trött, fast endå vaknade jag lite efter 9idag helt sjukt.. Känns som om jag vaknar tidigare när jag somnar senare, hel skum(m) tjej här! Insåg precis att jag inte vet hur det ordet stavas :$

Och på tal om annat så är det ungefär en vecka kvar till skolan börjar eller ja lite mer men endå helt sjukt, känner mig verkligen inte taggad.. Det gick så bra förra året så känns som om jag kan nöja mig med det haha, fast problemet är att jag antagligen måste lyckas ännu bättre och kämpa mer iår.. Iallafall med vissa ämnen som jag suger i typ engelska, suck!

Äntligen ska jag börja på dendära kursen till AM-kortet på onsdag, gött!

Sen ikväll ska jag och kim hem till mig och sova eftersom jag ska upp tidigt imorgon och följa med mammi och hjälpa henne på hunduts i askersund och sen på kvällen ska jag antagligen iväg till örebro på traktorträff (sverigeträffen)

Känner att det här blev väldigt långt, men hade lust att skriva, haha. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0