Nej, nu ska jag dejta kudden

Vaknada vid 10tiden idag fast gick inte upp fören typ 12, hihi. Sen har jag inte gjort så mycket åkte ner till mormor förut med familjen och mormor klippte mitt hår lite eftersom det va så slitet, så nu äre mycket bättre! Efter det har jag inte gjort nånting typ, bakat äppelmuffins tills söndag sen har jag, mammi och fredrik suttit vid varsin data och nördat spel på facebook, känns så socialt haha!

Men nu ska jag sova för imorgon blir det att gå upp tidigt och tagga heldag i laxå med teori 9.00-14.00 körning 15.30-? ahja får hoppas att det går bra. Senare på kvällen ska jag nog va med underbart folk i askersund, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0