It's just a fake, fake smile..

Vaknade vid halv 8 imorse så blev att dra på sig mjukisbyxor, sätta upp håret i toffs och dra ner snabbt till bussen. Idag va första dagen i skolan som vi hade riktiga lektioner, och första dagen som det verkligen söög. Kimbo kom på en rast och sa hej, prata väl max 5min eftersom jag skulle börja en lektion och då drog han hem. Efter skolan tog jag bussen hem och när jag gick av och börja gå hemåt så börja det givetvis regna jätte mycket.. Tur att jag har ungefär 500meter hem, hihi!

Men nu ska jag va social med familjen och kolla på filmen Trassel som jag dock sett på bio men jag tycker den är grymt bra så skadar inte att se den igen!

Pussen

Jag just nu inget smink + dålig cam så ser ju en aning röd och fail ut, haha!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0