Väntar och väntar...

Skola förut då, hade höjhopp på idrotten va faktist riktigt kul. Sen typ hemkunskap jobbade med Gurra vår mat blev lugnt bäst, riktigt god faktist! Sen spanska följt av syslöjd struntade i att göra benvärmare för det va så krångkligt så började sticka en halsduk istället. Sen spanska elevensval igen.. Sen fick jag skjuts hem av älskling o nicke för fridaälskling väntade på mig hemma i hästhagen! :D Sen stack vi ut och red en sväng  på våra shettisar Mirella och Ballerina det va skitkul har inte ridit dom på jag vet inte hur länge. Och sen skulle älskling komma och hämta mig fast han hade sakt fel tid på utvecklingssamtalet som han skulle på så det va en timme senare, sen skulle han till nån av Malins kompisar och fika sen skulle dom hämta mig så lär väl få vänta ett tag.. :(

 

En bild på fridaälskling och Mirella, mobilkamera så lite suddig.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0